Mereni vysky hladiny ve studni

Bolek bolek-konf@eri.cz
Čtvrtek Srpen 12 21:08:08 CEST 2004

> Tuto moznost jsem take nevyloucil, ale porad jde o to, sehnat
> nejake cidlo (at uz ultrazvuk nebo tlak). Kde sehnat cidlo
> za prijatelnou cenu zatim  n i k d o  neporadil.

No tak ja poradim. Kdyz to budete merit tak, ze hodite do studny spagat
a budete merit silu, kterou je tazen dolu (viz. muj predchozi
pripsevek), staci vam nejaka primerene tuha pruzina, na kterou ho
pridelate a na niz take pridelate jazycek, ktery bude pohybovat jedzcem
nejakeho potenciometru - takoveho toho dlouheho, primeho, ne toho, co se
s nim toci. Tot vse. Vyrobni naklady podle me do 100Kc jako merak
pouzijete jakykoliv ohmmetr. Vztlakova sila zavisi na hloubce ponoreni
linearne, vychylka pruziny na pusobici sile take linearne, tj. cele to
bude linearni. Co vice si prat?

Ing. Boleslav Vrany

Consulting and development in software, electronics,
modern optics and mechanical engineering.

e-mail: bolek at bolekvrany dot cz
http://www.bolekvrany.cz
ICQ: 287 834 668
tel: (+420) 732 673 905