Starý 21´´ monitor.

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 12 17:43:48 CEST 2004

Petr Reznicek wrote:
> TAk jsem dneska definitivne odepsal starsi 21´´ monitor compaq
> qvision 200. Mel spatné ostreni a v opravne za nej chteli 5000,- za

to sou teda zlodeji! Takovy rozostreny monitor jsem pred nejakym casem s
pomoci zdejsi konference opravil pouhym sroubovakem (a pred par tydny
jsem zaostril sousedum rozostrenou televizi).

Navod (diky DanHarde!):

Melo by to byt na krizovy sroubovak. Jestli je to zajistene
barvou, tak nejdriv uvolnit rukou pri vypnutem monitoru, pri
zapnutem na to muzete taky rukou, ale nekteri lide se boji :o)
Mely my tam byt ty trimry 2, nebo 3.
Spodni u desky SCREEN nastavuje pracovni napeti G2, s tim
nehybejte, pokud je jas nastavitelny ve spravnych mezich. Nad nim
je FOCUS, nebo FOCUS1, FOCUS2 - u vetsich obrazovek je nastaveni
ostrosti v obou smerech, trochu se to ale vzajemne ovlivnuje.
Ostrost se nastavuje na kruznici velikosti cca 80% obrazovky, je
to kompromis aby byly zaostren stred i rohy.

Pokud to nepujde ostrit, muze byt take vadny ten VN trimr, nebo
muze byt svod na ostrici elktrode.

> opravu, tak jsem si koupil radeji novej za 7K. Tenhle jsem dnes

No vidite, mozna ani nemusel byste.

> rozebral abych se podival na svaby co tam jsou a jak jsou pouzitelny.
> Pokud by nekdo potreboval nebo chtel nejaky dily z tohoto monitoru
> (trafa, civky, obrazovku - funkcni a dobra.....), tak se mi ozvete.
> Temer vsechno by melo byt funkcni, a uvnitr je jak novej.

> DAlsi je dotaz tykajici se take monitoru. Na obrazovce se mi ukazujou
> nejaky cary nejspis zpusobeny mag polem (priblizenim slabeho magnetu

tak to hlavne nerikejte pri reklamaci

> se pohnou). Zkousel jsem hejbat s reprakama, ale ty nejsou puvodcem,
> tudiz to bude neco uvnitr. Myslite ze je mozne tento nedostatek

Neni to nahodou tzv. moire zpusobene rastrem mrizky a ditheringem sede
(jak maji windoze v oblibe)?

> reklamovat a pozadovat opravu, dokud je to v zaruce?

odstraneni moire se nastavuje v menu monitoru

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!