Cislovanie vzorcov vo Worde

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Srpen 12 17:30:11 CEST 2004

snazim sa, nejde to...

za vzorec vkladam odkaz (Insert->Caprion->Equation). Vlozi mi to do
zatvoriek cislo kapitoly a cislo vzorca, presne ako chcem. Okrem toho mi
to tam ale este nanuti aj text "Equation", ktory tam nechcem mat. Neviem
ako urobit aby ho to tam nedavalo. Ked potom vkladam odkaz na dany
vzorec do textu idem Insert->Cross-reference, potom Cross-reference type
Equation, insert reference to "only label and number" a strci mi to tam
cely vzorec aj s cislom. Ja tam chcem ale len to cislo...

heeeeelp