Starý 21´´ monitor.

Petr Reznicek Bdaem@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 12 17:24:26 CEST 2004

TAk jsem dneska definitivne odepsal starsi 21´´ monitor compaq qvision 200. Mel spatné ostreni a v opravne za nej chteli 5000,- za opravu, tak jsem si koupil radeji novej za 7K. Tenhle jsem dnes rozebral abych se podival na svaby co tam jsou a jak jsou pouzitelny. Pokud by nekdo potreboval nebo chtel nejaky dily z tohoto monitoru (trafa, civky, obrazovku - funkcni a dobra.....), tak se mi ozvete. Temer vsechno by melo byt funkcni, a uvnitr je jak novej.

DAlsi je dotaz tykajici se take monitoru. Na obrazovce se mi ukazujou nejaky cary nejspis zpusobeny mag polem (priblizenim slabeho magnetu se pohnou). Zkousel jsem hejbat s reprakama, ale ty nejsou puvodcem, tudiz to bude neco uvnitr. Myslite ze je mozne tento nedostatek reklamovat a pozadovat opravu, dokud je to v zaruce?

Diky Petr.
Příjemný design. Příjemnější cena. NOKIA 2300 již od 577 Kč
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=76255