Re: Zničený PIC

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Srpen 12 17:17:07 CEST 2004

TH> Dekuji, vyzkousim. Nenapadlo me zkontrolovat v jakem stavu jsou
TH> pojistky.

Hezky se to rozjelo jako OT :-)

A co se tyka toho PICu, tak zatim nic.
Vypada to jako nejaky duch v komunikaci, protoze kdyz zkusim do nej
naprogramovat to co jsem z nej predtim vycetl tak nahlasi chybu
verifikace, ale pri druhem pokusu az tvrdi ze verifikace probehla ok.

Druhy PIC funguje porad bez problemu.
Az bude trosku vic casu tak se podivam jak vypada presne casovani.

Tomas