winamp zkresluje - je to mozne?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 12 11:57:38 CEST 2004

Vladimír Anděl wrote:
> Zjistil jsem, že když něco převedu z wavu do mp3 a přehraju to winampem, je
> to přebuzené. Nejdřív jsem podezříval LAME že to blbě komprimuje a před
> kompresí jsem snižoval úroveň toho wavu. Teď jsem zjistil zajímavou věc. Ten
> samý soubor MP3 přehrávám winampem, irfanem, přehrávačem creative od
> zvukovky a pokaždé je výstupní úroveň jiná. Jediný winamp to přebudí tak, že
> ani nepomůže ztáhnout úroveň wav vstupu na zvukovce. Jak je to možné? Myslel
> jsem si, že všechny MP3 přehrávače pracují stejně.

Mate vsechny efektory i EQ vypnuty.

Neni to prebuzení způsobené tím ze mate spatne zvoleny procesor v
dekoderu, nebo 8-bit prehravani a pod.

Pořiďte si do něj mpeg plugin od Naoki Shibata (shibatch), ten dosahuje
nejvyssi jakosti prehravani i na pouhych 16 bitech je to virtualne tak
18 i vic (dela to pomoci maskovaciho sumu, jako u sigma-delta prevodniku).

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!