DC-DC menic MAX641

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Čtvrtek Srpen 12 11:29:21 CEST 2004

diky moc. mam se jeste zeptat, jaky FET by jste prip. doporucoval..
tomik.

-----Original Message-----
From: Danhard [mailto:danhard@volny.cz]
Sent: Thursday, August 12, 2004 10:46 AM
To: [HWnews]
Subject: Re: DC-DC menic MAX641

To je tezky, aby to fungovalo od 2V, tak musi taky odvirat od 2V ten externi
FET, a to ta IRF540 neumi.
Jaky potrebujete proud ? do 200mA by vam to melo chodit s internim spinacem,
na vic budete muset pouzit asi FET s nizsim ridicim napetim.
Muzete taky zkusit pripojit vnitrni FET (vyvod 4 Lx) paralelne k externimu
FETu, na vnitrni se vam to rozbehne, a pak to prevezme ten externi spinac.
Danhard

> dobry den.
> preposilam dotaz od kolegy.
> //
> DC-DC step-up menic 2-3V->5V, MAX641, katalogove zapojeni. Podle katalogu
by
> mel pracovat od napeti 2V, ale mne nastaruje az nekde na 3,2V. Kdyz uz
bezi,
> tak vydrzi bezet az do tech skoro 2V, ale to je mi na nic, kdyz ze dvou
NiMh