Daruji soucastky

Vlastislav Grünwald vlastiik@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 12 09:46:01 CEST 2004

Zdravim vespolek, usoudil jsem, ze jiz nebudu doma dele skladovat soucastkovou zakladnu (jeden mensi kufrik a jedna krabice asi jako polovina bedny od bananu) a je mi lito to vyhodit, tak kdyby mel nekdo zajem, rad soucastky prenecham. Na objem to neni nic strasneho, na pocet jsou toho stovky. Neco jiz pouzite a vybastlene ze starych veci, neco nepouzite, a samozrejme asi i neco nepouzitelne (triaky, operacni zesilovace tesla a tak), nutno prebrat.
Jsou tam i presne vyvojove odpory tusim 0.25W (takova zelena rada, zalita v laku, vypada to trochu jako tantaly)

VlasTIIK
Obchodní dům.cz - široký sortiment domácích spotřebičů a elektroniky, výrazné slevy. Navštivte
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=73742