Re: Zničený PIC

MK info@mcu.cz
Středa Srpen 11 23:49:08 CEST 2004

>     Krome tehle konference mam prihlaseno jeste spousty jinych. A jako kazdy
> normalni amater se opiram o zkusenosti ostatnich, tj. jejich vysledky
> pouziji i jinak a dal...nebo chcete rict, ze si lide v konferencich lzou, ci
> Vam pripominaj starou Blazkovou?
> Kdyz pisu (alespon ja) , ze "nekdo" neco delal, nebo nedelal, necucam si to
> z prstu.
> Samotarska prace ma pry jeden nedostatek - clovek se do sebe stale vice
> uzavira a nebere nazory jinych , je agresivni, ba i sprosty, casem se v tom
> vsem utopi. ( to mam take z konve hi)

Tak nejak je o mne znamo, ze si neberu servitky a jsem zalozenim hulvat.
Kdyz nekdo napise kravinu, tak to take kravinou nazvu a je mi naprosto jedno,
kdo a co si o mne mysli. To je totiz jedna z vyhod "samotarske" prace :-))))

Vy si myslite ze neco nejde, fajn je to Vas nazor. Nekomu jinemu se zda smesny,
protoze se opira o jediny argument - "nekde jste slysel ze to nejde". Nezlobte se,
ale to neni argument, ktery bych mohl akceptovat pro zmenu zase ja :-)))))
Reci o tom, ze neco nejde uz jsem si vyslechl vic nez dost a v nejednom pripade
jsem je bez vetsich problemu dokazal vyvratit - ne papouskovanim, ale konkretnimi
fungujicimi vecmi.

Pul hodinky jsem bloumal po Siti a nalezl zhruba stejny pocet klonu SIMek na PICech
a AVRkach. Vsechny na jedno kopito. Tak kde jste dospel k nazoru, ze to nikdo
na AVRku neudelal - bud mate zle informace, nebo si neumite nic najit, nebo proste
nechcete a je pro Vas pohodlnejsi papouskovat neco co jste zaslechl.

Sorry, ale tato plodna debata nikam nevede. Vy me nepresvedcita a ja Vas ani presvedcovat
nechci - proste pro to nemam jediny smysluplny duvod.

S pozdravem
MK

PS: jdu si zopaknou kraula :-)))))