Re: Zničený PIC

MK info@mcu.cz
Středa Srpen 11 11:01:45 CEST 2004

> [...]
> nektere kousky PIC12F629 dodatecne nezamknete, ale pokud je vyprogramujete a
> pak pretahnete tim samym se zapnutym CP, je razem zamceno. Zatimco jine kusy
> dodatecne zamknete bez problemu. Co jsem zjistil, je to vzdycky zalezitost
> cele stangle. Nekdy mam dojem, ze v IC-PROG muze byt neco tak nekde na
> hranici, ze uz to nekdy sedi (u nekterych kusu), jindy ne (u jinych kusu).
> Bohuzel ani realtime pod Win asi nebude uplne optimalni zalezitost - nejaka
> us se asi resi dost tezko a tady se nahazuji lajny na parallelu prakticky v

A vzhledem k tomu, ze se nejedna jen o zalezitost JBprogu a ICprogu tak muj skromny zaver
je celkem prosty - strucne receno:

"nekdy chodi, nekdy nechodi - to zavani cernou magii povysenou vyrobcem na firemni strategii"

Prolezl jsem si forum u microchipu, piclist a dalsi debatni krouzky, fakt Vam (PICarum)
zavidim - tolik zarucenych postupu jak odradit od pouzivani jsem fakt jiz dlouho nezazil :-)))
Vzhledem k tomu, ze se jedna o vrstevnika x51 (sorry - dedecek promine) se nejak
nemuzu ubranit dojmu, ze i po 30letech je PIC stale batole :-)))))

> Navic jsem se setkal s notasem, kteremu sice sel parallel ovladat, ale po
> nejakych 3 sekundach od posledniho nastaveni si zacal sam prehazovat urovne
> na nekterych dratech - zkoumal jsem co se deje, ale delal to uplne sam uz ze
> sve podstaty, tedy nic co by to zpusobovalo jsem bohuzel nenasel i kdyz
> musim uznat, ze jiste vsechno co se u takove masiny deje, asi clovek nejak
> snadno najde tezko :).

Rekl bych ze michas hrusky s jabkama. To nejspis nebude zalezitost PICu :-)))))
Pokud se jednalo o notas s XPckama, tak je pomoc celkem snadna, zakazat detekci periferii na LPT.
Odkaz jak na to jsem sem uz daval - jinak je postup popsan i u Elnecu.

S pozdravem
MK