miniLA - DPS - objednavky

MK info@mcu.cz
Středa Srpen 11 08:54:14 CEST 2004

> Jinac Kosto, preci courate po siti (ctete zahranicni odborne casopisy
>  atd. ) a dobre vite, ze to neni ryze "ceska" akce. Ja strasne nesnasim tyto
> ryze "ceske" projevy. Mame pribuzne v UK a DR. Mohu se 100% jistotou rici,
> ze tam ziji stejni lide, se stejnymi vlastnostmi jako tady. Akorat projev
> neceho proti necemu je tam mnohem a mnohem prisneji trestan a nemusi to byt
> jenom trest, ale i vyhodou.
> Prosim zadny flame, nezucastnim se.

Jen jsem si dovolil pouzit primer pouzity jiz nekym jinym prede mnou :-))))))

Faktem ale zustava, ze "ceske" ma neco do sebe - dovolim si uvest maly priklad
z minuleho tydne. Hoch (30let) z Tusconu si objednal 2xDPS na klon ICD2.
Po necelem tydnu je dostal (posta funguje lepe pres louzi nez na Slovensko)
a zacala emailova smrst - jeden osadil, zapnul a fungoval, druhy ne a ne rozbehat.
Po asi deseti emailech jsem z nej konecne dostal opis chybovych hlaseni MPlabu
a podle nich mu dokazal adekvane poradit (nedarilo se vubes navazat komunikaci)
Hoch si proletoval znovu kondenzatory u MAX232 a vse mu zacalo behat.
Mezi tim, ale jiz preventivne objednal dalsi dve DPS s poznamkou:

Nevertheless, I am buying two more PCBs; I need 2 ICD2's running quickly
and perhaps if I load 4 of them, I can get two running."

No nepobavilo by Vas to :-))))

S pozdravem
MK