Jeden krystal na dve x51

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Srpen 10 21:36:42 CEST 2004

Ano, k prvej x51 pripojte standardne X-tal + 2xC a z vystupneho OSC
pinu vedte priamy spoj do vstupneho OSC pinu druheho x51. Sorry, nemam
pri sebe datasheet, najdite si, ktory OSC pin je vstup a ktory vystup
oscilatora a ako treba u druheho x51 osetrit nezapojeny vstup (niektore
klony - nechat nezapojeny, ine pripojit na zem/Vcc?). Takto som to
pouzil a fungovalo s Atmelmi 89C51 + 89C2051.

miro