DDS

Martinek Ales amarti@post.cz
Úterý Srpen 10 20:20:02 CEST 2004

Dobry den
Jesti se muzu zeptat jak mate udelany ten atunerator. Na internetu jsem
nasel pouze skokovy (asi neumim dobre hledat).
Uvazuji o tom udelat neco podobneho, ale DDS pouzit poze jako zdroj
kmitoctu a AM modulaci provest az za filtrem pomoci neakeho obvodu. Ze
bych se trochu inspiroval vtom atuneratoru.
Jak je tato cesta schudna.
Diky za vsechny rady.
Ales Martinek