DDS

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Srpen 10 19:31:25 CEST 2004

momentalne ma ta doska rozmery 60x65mm, je na nej synteza a vystupne
filtre. Az do poctu 4ks stoji vyroba panelu stale rovnako (2551,-).
Potrebujem si este overit jednu informaciu u AD - uz som poslal mail - a
ked odpovedia mozem dokoncit vystupny atenuator a dat to vyrobit... Koli
cene je na doske len samotna vysokofrekvencna cast, stabilizatory a
riadenie sa uz mozu spravit aj na lacnejsej dvojvrstvovej.
Ked dokoncim dizertacku tak sa pustim do osadenia a ozivenia prototypu
(ak vsetko dobre pojde tak o mesiac-dva).
b.