Zničený PIC

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Úterý Srpen 10 18:26:03 CEST 2004

Prosím o radu - programoval jsem PIC 16F628 pomocí sériového
programátoru (dle J.B.), cca 20-30x bez problémů, obvod není v desce
ale jen připojený k programátoru.
Pak jsem udělal kroky:
 - smazat
 - kontrola smazání (smazáno)
 - naprogramovat (nahlásil chybu při verifikaci někde ke konci
   programovaného úseku)
 - smazat (nahlásil smazáno)
 - kontrola smazání (nesmazáno, při porovnání s požadovaným obsahem se
   objevily další chyby i tam kde předtím nebyly)
PIC je teď částečně naprogramovaný, ale s chybama a od té doby nehodlá
jakýmkoliv způsobem změnit svůj stav. Mezi výše uvedenými kroky jsem
obvod z programátoru nevyndaval ani s ním nijak nemanipuloval.

Jedná se o smůlu s vadným kusem nebo dělám nějakou zásadní chybu,
kterou jsem přehlédl? Rozhodně jsem se ani zdaleka nepřiblížil
udávanému počtu programovacích cyklů :-((

Tomáš