MIDI pedal ke kytare

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Srpen 10 13:54:44 CEST 2004

Ondřej Kozumplik wrote:
> http://www.line6.com/productDetail.html?model=43
>
> pokud vam tohleto pripada, ze je v tom jen jeden potak a jinak nic ....
> :-) ......

No klasicky pojem "foot pedal" je vlastne jen spinac, nebo potak

"stompbox" je v podstate taky pedal/spinac, ale s elektronikou uvnitr.

Pokud se jedna o "volume pedal", tak tam je taky jen potak, akorat misto
+ na jacku ma vstup. Pak jsou jeste stereo volume pedaly, ktere maji dva
potaky na jednom jacku ale popisovat se mi to nechce.

No a ten line6 jsou 2 pedaly na ponekud prerostlem stopm boxu.

Zminena "pedal board", kterou asi chcete nahradit, je tad

http://www.line6.com/pedalCompatibilityChart.htm

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!