Mini LA - plosak

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Srpen 10 03:30:48 CEST 2004

Pamet musite dat externe, na to vam pri teto velikosti ani Spartan 2 nepomuze,
spousteni udelate jako sekvencni automat s vyuzitim CLB jako RAM, treba s
hloubkou 16 urovni 32 bitu a 2 bity na podminku spotrebujete 64 CLB, do
zbyvajicich 36 si muzete namodelovat jakekoliv casovani (samozrejme si muzete
citace namodelovat take jako radic :o).
Pocitam ze se to do 90% XC05 vejde s libovolnym komfortem !
Pokud to poradne nadefinujete, tak vas muzu nasmerovat, co bude komlikovane, a
kde zase vzniknou urovne navic automaticky, ta XC05 by to mela zvladnout, ale
bude asi plna.

Treba 3 fazove rizeni pro 96 svetel (12bitove), 12 bit mereni frekvence pro 3
faze, 16x 12bit DA prevodniku na ovladani, 16 inkrementalnich citacu na
knofliky jsem umistil do jedne XC10 bez problemu (196 CLB).

Danhard
------

No, já jich nechtěl mít na desce 10, ale jeden.
A při stanovení počátečních podmínek: 32 kanálů, 128KB paměti na kanál,
4 úrovňové spouštění s možností 32 bitových slov, rozeznávání stavu
"náběžná, sestupná, 1, 0" a spojování pomocí AND,OR, WAIT a
odpovídajícími čítači (pro počítání výskytu spouštěcích slov a
časování), stavová a časová analýza do 100 MHz atd.

se prostě člověk do XC05 nevejde. Tedy myslím si. Pokud víte jak to do
ní dostat, tak smekám.

Zdraví PavelK