Mini LA - plosak

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Srpen 10 03:06:28 CEST 2004

No, já jich nechtěl mít na desce 10, ale jeden.
A při stanovení počátečních podmínek: 32 kanálů, 128KB paměti na kanál,
4 úrovňové spouštění s možností 32 bitových slov, rozeznávání stavu
"náběžná, sestupná, 1, 0" a spojování pomocí AND,OR, WAIT a
odpovídajícími čítači (pro počítání výskytu spouštěcích slov a
časování), stavová a časová analýza do 100 MHz atd.

se prostě člověk do XC05 nevejde. Tedy myslím si. Pokud víte jak to do
ní dostat, tak smekám.

Zdraví PavelK