Mini LA - plosak

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Srpen 10 01:36:02 CEST 2004

No, na XC2S200 (původně XC2S100) jsem se pokoušel dělat LA já.

Má to svoje nevýhody. Jednak je problém udělat to pořádně, aby to
nezvonilo jako blbec.
Druhak to FPGA člověka svádí k rozmařilosti (zejména jak se ty FPGA
vyvíjejí, dneska kdykoli se k nedokončenému projektu LA vrátím, tak už
šilhám po XC3S400) a vývoj má tendenci se pohybovat ve spirále. Člověk
se stane rozežraným a vymyslí si několika úrovňový sekvenční automat na
spouštění. Pak mu zbývá ještě kus volného FPGA a napadne ho, že by
nebylo blbé, aby ty paměti byly dvojmo a celé to běželo v interleave
režimu ukládání do paměti, čímž by se mohla použít pomalejší paměť.
Jenže to se do konkrétního typu FPGA už nevejde, takže se návrh přenese
na z XC2S100 do XC2S200, čímž zase zbude místo a člověk dumá, že by to
mohlo celé mít jako rozhraní Ethernet atd.

Výsledkem je, že návrh nikdy neopustí bezpečí vývojového prostředí v PC,
člověk je tak nějak uspokojen pohledem na simulace a skutek utek...
:-)))

Zdraví PavelK