miniLA - par slov od autora :-)

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Srpen 9 23:53:46 CEST 2004

No, vzdyt proc ne, HC4053 a 8 kondu trochu v toleranci, rizeni DA prevodnikem,
zpetna kontrola frekvence a pomaly zaves a je to digitalni.
U te DDSky by jste potreboval take aspon 2 vystupni filtry (150MHz, 2MHz)
kvuli odstupum.
Jak jsem rikal, je to kompromis, taky by se me libil jeden gener od .001Hz do
100GHz :o))

Danhard