Mini LA - plosak

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Srpen 9 23:05:20 CEST 2004

Proti XC2S... bych to videl spis na nejakou XC05, tedy Spartan XL, hlavne z
hlediska : 5V vstupni kompabilita, 2,5V napajeni me neuzere zbytecne napajeci
nohy, vnitrni RAM me stejne nepomuze, potrebuji aspon o rad vetsi.
Jinak to CPLD se nahrava zcela stejne jako FPGA, je to FPGA musim nahrat vzdy,
po vypadku napajeni.

Danhard

> A za kolik poridite kusove tu XC2S200 ??
> Samozrejme by s tim bylo lepsi pohrani, ale uz jste delal nejaky design s
FPGA

+