miniLA - par slov od autora :-)

MK info@mcu.cz
Pondělí Srpen 9 22:40:14 CEST 2004

>Tobě se na tu dovču nějako nechce :-P  A nebo jsi stejnej jako já a máš
>sebou noťáska a mobil (což já ani jedno nemám) :-)

Mne se v teple nechce ani dejchat :-)))
A tak s prichodem vecera zacinam obzivat a po celodeni drine i relaxovat :-)

Takze sednu k notasu, pripojim se na svuj pocitac v Praze a vesele se tvarim
jako, ze jsem ani nikam nejel :-)))))))))

Jenze se rano probudim za zuriveho zpevu ptactva a idyla bude v nenavratnu.
Za okny zas bude takova divna 30m vysoka trava, kafe si budu muset
udelat na kamnech, do kterych budu muset nacpat nejake drevo.
Rani debatu s keramikou nebudu mit zprijemnenu cteni bulvarnich platku,
postak nebude zvonit dvakrat. Zhruba v 9:00 zacnu trpet abstakem, potaji
zapojim notase a za kradmeho sledovani vrzajicich schodu vlezu na Sit.
Pocitam ze do peti minut budu odchycen a vystvan na zdravotni prochazku,
ze ktere se vratim totalne fyzicky i psychicky vycerpan, ale bude mi polovickou
vysvetleno jak jsem prospel svemu vetchemu zdravi.

S pozdravem
MK