Re: Knízka s teorií -2 skripta ?

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Pondělí Srpen 9 22:16:13 CEST 2004

Zdravim,
ja ma vselijakych knizek za par korun jiz dost. Jsou to:
- vzorecky,
- nebo hruba teorie,
- obcas neco k necemu.
Zatím jsem pro mě nenašel knížku, která by dobře popisovala aspoň takový
základ jako je stabilizace prac. bodu tranzistoru s příklady a řádným
vysvětlením.
Nakoupil jsem  taky knihy (z jiného oboru) ze zahraničí  a taky drahé, ale
ne vždy cena odráží to co chci. Kopit si jen tak zase nějaké knihy, které
jsem neviděl - nemám zájem. Zase to zabere v knihovně místo a při úklidu jen
budu přemýšlet jestli přijdou do knihovny, do sklepa či do poplenice.

Napadla mě skripta ???
Nemáte s tím někdo zkušenosti ?
Ja nyní dálkově studii, ale v jiném oboru. No ve skriptech toho pro mě moc
nového není, ale pro někoho třeba jo. Chce to jen dobrej TIP. Občas jsou u
nás docela dobrá skripta. Nemáte někdo něco, TIP, ???

Jirka