miniLA - par slov od autora :-)

MK info@mcu.cz
Pondělí Srpen 9 22:06:53 CEST 2004

> Ne dodelej si Bitscope, jink by jsi to zahodil.
> Tohle (MinLA) bude rychlokvaska na bastleni, jako komercni produkt bych si to
> predstavoval trosku komplexnejsi :
> Log. Analyzator, Dig. osciloskop, citac, patern nf generator, DDS vf generator
> do 100MHz, AD-DA styk s prostredim, a to vsechno nejlepe na 12 bitu, nebo
> aspon 0,1% a v jednom brouku :o)
>
> PS vubec to neni nerealne., ale nejsou lidi ...

Tahle rychlokvaska si nehraje na nic vic nez co je a pokud me neklame ma vlastni pamet,
tak ani nikde neni a nebyla nabizena jeko komercni produkt :-)

MiniLA mel, je a ma byt co nejjednodussi a nejlevnejsi LA, ktery dokaze pokryt
beznou praxi amatera a poloprofesinala pri praci s MCU a logikou do cca 20 MHz.
V tomto duchu byl navrhnut. V zadnem pripade to nemela byt konkurence
profesionalnim LA, ktere se s cenou pohybuji nekde o tri rady vyse :-)
Proto koncepce s CPLD a SyncSRAM. Puvodne tam totiz mela byt 95144, ale tak nejak
jsem se rozmach pri psani a najednou byla mala, mensi az proste nestacila :-))))))))
Puvodni cena mela byt za DPS+CPLD+SyncSRAM do 1000,-

Taky si dokazi navymyslet, co by TO melo umet, jenze presne jak rikas - nejsou lidi, neni cas,
je potreba vydelavat ne chleb muj vezdejsi, ...........

Nakreslenou a castecne odladenou mam verzi s FPGA, SyncSRAM a FT2232 s tim, ze pres USB
by se nahraval obsah FPGAcka. Pak neni problem z toho behem par sekund zmenou obsahu udelat LA,
patern generator, emulator EPROM, SRAM, monitor I2C ci  coko-li jineho co si kdo vymysli a napise
pro to soft a odpovidajici logiku do FPGA. Jiz je take uvazovano s sirsim expanznim konektorem aby bylo
mozne jednoduse pripojit i analogove periferie. Jenze opet nejsou lidi, cas, obcas chut, etc

S pozdravem
MK