miniLA - par slov od autora :-)

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Srpen 9 21:41:18 CEST 2004

Ale vubec ne, ta MAX038 bude mit na 1kHz urcite min zubatou pilu nez ta DDS,
vsechno je to vec kompromisu, a taky tezko budu chtit od generatoru 30Vpp
rozkmit pri 120MHz.
Pokud k te MAX038 udelate pekny vystupni zesilovac a ovladani s merenim
frekvence, tak to nema do 20MHz chybu.
Na trochu lepsi parametry chci delat DDS s 16 bit prevodnikem do 20MHz, ale
chci byt tak o rad lepsi v parametrech nez ten Maxim :o)

Danhard