miniLA - par slov od autora :-)

Jiří Krul jkrul@seznam.cz
Pondělí Srpen 9 21:02:42 CEST 2004

Tak jsem vytahl Bitscope ze skrine a mam ho v podstate hotovy, repektive mi
tam chybi osadit prepinace a vratne pojistky, ktere nejsou az tak
nejnutnejsi..
Holt s miniLA pockam az do nazimy az bude USB verze :-))).

Kdyz tu je rec o DDS, pokrocila nejak stavba vf generatoru s AD9858 o ktere
se tu sveho casu hovorilo ?
Mam porad pripraveny AD9858 v supliku a pozastavil jsem prace na generatoru
s co jsem si chtel stavet domu s tim, ze pouzivat MAX038 je dnes uz trapne .
Bohuzel nezvladnu navrhnout filtr pro AD9858 a s navrhem tistaku pro veci na
GHz frekvencich take nemam zadne zkusenosti a tak se holt vratim k MAX 038.

Pokud by byl zajem a ja si nasel cas mohl bych dat do GNU placu muj pokus o
stavbu presneho skoro multimetru pripojitelneho k PC,
neni to nic moc, ale diky pouziti napetove reference 1ppm/C a ADuC834  je
presnost celkem uchazejici a minimalne prototyp si v presnosti nezadal s
nasim kalibracnim merakem co umi 6 mist. Nicmene stavba takove veci je o
presnych a nizkosumovych odporech a ty se v kusovem mnozstvi fakt dobre
shani :-).
Mam k tomu napsany i nejaky sw, pro ovladani a predevsim statisticke
hodnoceni namerenych dat a delam na rozhrani pro LabView 7.