miniLA - par slov od autora :-)

MK info@mcu.cz
Pondělí Srpen 9 19:19:03 CEST 2004

> Nevim zda jsem jeden z pizduchu, ale muj dotaz ohledne Bitscope mel jediny
> smysl ujasnit me a jen me zda ma cenu uvazovat o MiniLA , kdyz mam Bitscope.
> Nic jineho v tom netreba hledat.

Nebudte vztahovacny, nebylo to mineno na nikoho konkretniho :-))
Bylo to jen povzdechnuti nad beznymi pripominkami a poznamkami, ktere
prisly jak do konference tak i mne soukromne :-(

Popis toho co umi miniLA je dostupny na www.mcu.cz, to co umi Bitscope
je take dostupne, tak vcem je momentalne problem ??

SW bylo napsane v Delphi3 pro W98, momentalne je jiz sklopene do D5
a po navratu z dovolene upravim komunikaci s LPT portem (zatim si nerozumi s XPckama)
A konecne jo nekam umistim :-)

S pozdravem
MK