miniLA - par slov od autora :-)

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Pondělí Srpen 9 18:31:16 CEST 2004

Zdravíčko,

    tak já se třeba moc těším že si to zkusím postavit :-P  Jenom doufám
že budu mít větší štěstí než s ICD. Zatím stávkuje, potvora. Ale však já
ho zdolám, jednou.

    Destičku už mám objednanou a tak se uvidí, třeba to do konce roku
stihnu :-D  Jenom se děsím toho CPLD, ale třeba se najde nějaká hodná
dušička co mi ho nahraje :-)

    Na LoGENa jsem dělala recenzi, třeba se jednou ukáže na HW serveru,
zatím se nic neděje a tak nevím jestli někdy bude. Když tak ji dám k
sobě do doupátka :-D . Je to docela hezký kousek HW, ale má i mouchy.
Uvidíme jak na tom bude miniLA. Zjistila jsem že osciloskop nepotřebuji
tolik jako LA a to jsem si vždycky říkala že LA je vlastně na draka. Hmm
jak jsem se sekla :-P

    Hezky si užij dovču ;-)

					Saša K. Svobodová - Viky

         web: http://www.zdravotnici.cz