dotaz na eeprom 96LC56

Pavel Prochazka hacesoft@mujmail.cz
Pondělí Srpen 9 18:24:32 CEST 2004

jasne ale co kdyby nahodou nekdo znal nejakou finticku jak si usnadnit praci :-)  Stim cekanim to nebude zas tak kriticke, nebot pamet ovladam z LPT portu a Win nejsou zrovna nejaky rychlik. tech 20 ms co mam cekat pro dokonceni instrukce je tak akorat aby se win zpamatovali ze maji zase neco udelat :-))

Pavel Prochazka

  ----- Original Message -----
  From: Danhard
  To: [HWnews]
  Sent: Sunday, August 08, 2004 9:21 PM
  Subject: Re: dotaz na eeprom 96LC56

  Nejde.
  Jde zapsat celou pamet nejakym vzorkem, celou vymazat, ale zapis bytu nebo slova se provede jen predepsanou zapisovou sekvenci, a taky by se pred dalsim zapisem melo pockat na dokonceni (ono se totiz musi nejdriv to slovo v pameti vymazat a potom prepsat novym obsahem).
  To, ze se obsah pameti vysype cely pri instrukci cteni, je parazitni funkce, a ne pameti vsech vyrobcu se takto chovaji.

  Ale divim se, ze se na takove veci ptate, nebo to neni dostatecne popsano v kazdem datasheetu ??

  Danhard
    dobry den,
    kdyz chci realizovat zapis dat do cele pameti, tak jsem proveld instrukci write a zacal zapisovat sekvenci dat, ale zaplal jsem me pouze privnih 8 bitu. To musim porazde kdyz chci zapsat serii dat (celou pamet) pokazde zavolat prikaz write dat mu adresu o jednu vetsi nez predchozi a poslat data? nejde to udelat jako u cteni, tam jednou na zacatku dam adresu kde chci zacit cist a uz jen ctu a adresa se me automaticky zvetsuje.

    Pavel Prochazka