Re[4]: Připojení přes Eurotel

Petr Pokluda pokluda@silesia.cz
Pondělí Srpen 9 16:01:21 CEST 2004

Dobry den,
9. srpna 2004, 12:19:58, napsal(a) jste:

Cdlcc> Jasně, ono by ně docela udivilo, kdyby někdo anténu přímo na 450MHz
Cdlcc> nevyráběl. Podívejte se na nabídku GES-Electronics. Myslím, že jsem tam
Cdlcc> nějaké vhodné směrové antény viděl.
Profi vyrobky za profi ceny. Jak psano tak mysleno. Od Zacha mam
nekolik anten, nektere dalane na miru a se vsema plna spokojenost.

Cdlcc> Zatim na mne stale mrka LED modemu a signal je na 4 "carky", tak uvidim v
Cdlcc> dalsich dnech. Ale spis bych sazel na tu smerovku 11dB. Neni problem ji
Cdlcc> udelat, ale znate to, kdyz clovek nemusi...O antenach toho u nas vyslo v
Cdlcc> minulych letech dost, ale asi bych to koupil hotove i s kabelem. AZE

V kazdem pripade urcite smerovku, ten kolinear (ZK2) je perfektni na
prevadece svym ziskem a vsesmerovosti, ale ne na datove prenosy.
Pokud se podivam k Zachovi do ceniku, pak tam vidim 10-ti prvkovou ZY4 - 440 MHz
za 740,-, 12-ti prvkovou za 1350 a 19-ti prvkovou za 1490 Kc. Patricne
konektory (krimpovaci) jak jsem zjistil prodava kazdy solidni prodejce
mobilu za ceny okolo 35 Kc a tech nekolik metru koaxilau RG58 anebo
jineho lepsiho 50 ohmoveho se vzdycky najde... Takze i ta nejlepsi
varianta se materialove vleze do 1600 + pul hodinky prace. Problem je
akorat to, ze cim delsi je antena tim vice vyzaduje homogennejsi
elmag. pole a chce mit kolem sebe "misto"... Jednoduse napsano
nejlepsi je rovnou ji hodit na strechu.

PEtrP