MIDI pedal ke kytare

Ondřej Kozumplik kozond-konf@seznam.cz
Pondělí Srpen 9 15:33:58 CEST 2004

jsem zpet po dovolene a s novym dotazem. Softik uz mam hotovy ale jeste
potrebuju doresit hardware. Klasicke pripojeni na MIDI je jasne, ovsem
velmi by mne zajimalo konkretne jaky pouzivaji panove od Line6 interface
na tom RJckovem konektoru, ktery je na PODu oznacovan jako Foot pedal
connector. Zkousel jsem pouze propisknout, jestli to nahodou nemaj
spojene natvrdo paralene s MIDI konektorama. Nikoliv :-( Jde o to, že na
tom RJcku maji i napajeni a tudiz bych to nemusel tahat dalsim zvlast
kablikem, jako bych to musel udelat v pripade pripojeni na konektory
MIDI. Jinak rozdelani PODa me napadlo, ale nejak se mi do toho nechce ....

Jestli to nekdo vite, budu moc potesen.

Diky.

S pozdravem

O. Kozumplik