RE: Knížka s teorií

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pondělí Srpen 9 14:11:49 CEST 2004

ksakru, ja ty prachy fakt nemam, a taky chci bejt chytrej, odborny knizky si
kupuju do 500kc a pak to schvaluje rodina rada :-))).
tohle pri kupni sile lidi v CR, rozhodne neni prudeni :-))).
tomik.

-----Original Message-----
From: dejfson [mailto:dejfson@solnet.ch]
Sent: Monday, August 09, 2004 2:01 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: Knížka s teorií

A co tak si to k sakru koupit?? Tahle kniha je fakt vyborna (mam ji ve
sve knihovnicce) a tim ze si ji okopirujete prijdou autori o jakoukoliv
dalsi motivaci neco psat. Ne ze bych chtel nejak moralizovat, ale tohle
me fakt prudi. A navic ta kniha zase v porovnani s jinymi neni nijak
draha (~2500Kc),
protoze ji pouzivaji dansti (?) studenti ke svemu studiu. Kdyz se
podivate na to, kolik stoji odborne knihy z jinych oboru, radi se tahle
svou cenou
nekam k te spodni cenove hladine.
d.