Knížka s teorií

Miroslav Soltisik soltisikm@eurotel.sk
Pondělí Srpen 9 13:46:02 CEST 2004

Su knizky niekde vystavene?
Potesilo by ma (mozno viacerych) http(s ftp mam problem).

Tak nize uvedene dve knizky uz mam natazene.
Ta treti
(Adel S. Sedra, Kenneth C. Smith, K.C. Smith: Microelectronic Circuits
(Oxford Series in Electrical Engineering)
# Hardcover: 1237 pages ; Dimensions (in inches): 2.28 x 9.46 x 7.96
# Publisher: Oxford University Press; 4th Bk&Cdr edition (June 1, 1997)
# ISBN: 0195116631)
se zasekla na cca 57% s tim, ze nikdo z P2P site, ke ktere jsem byl
konektnuty nemel dotazeny zbytek.

Nez to nekde vystavim, mam jeste drobny problemek. V knizce Circuits and
Filters Handbook chybi kapitola 56. Tahal jsem soubor: