Prosba - Hands free

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Srpen 9 13:10:24 CEST 2004

Zdravim,
schvalne jsem nafotil (skenerem ;-)  ) co v te tezke sade je uvnitr. Dal
jsem to na cbazar.cz do sekce gsm bastl. Jeste tam neco pribude. Moc
nestiham :-)   Take se delali takove HF sady do zastrcky v aute. Zkusim se
do toho podivat. Mam dojem, ze byly univerzalni a lisili se jen konektorem
pro prislusny telefon. Byl na tom mikrofon i repracek. Jeste tu take nejake
mam.

Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz
www.cbazar.cz