cim vycistit utopeny mobil ve slane vode ?

hrochmusic@centrum.cz hrochmusic@centrum.cz
Pondělí Srpen 9 12:20:12 CEST 2004

..pokud se slana voda dostala i do displeje tak s tim nic nenadelate. Takhle jsem prisel v cervnu o sve hodinky, kdysi vodotesne. Ihned po tom co se mi sul dostala mezi displej a gumu, sem je rozebral a vypral ve sladke vode ale bylo pozde.. :o(
Hroch