cim vycistit utopeny mobil ve slane vode ?

Josef Havlíček jhavlicek@kodys.cz
Pondělí Srpen 9 11:25:29 CEST 2004

Dokonce jsme zprovoznili i tiskarny po zaplavach. Nejhorsi bylo rozpustit
zpetne ten skraloup filmu bahna. Vcetne krokovych motorku.
JH

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Radek Vicek
Sent: Monday, August 09, 2004 11:08 AM
To: [HWnews]
Subject: RE: cim vycistit utopeny mobil ve slane vode ?

Manzelce vypadla Nokie 3210 z laclu kalhot do zachoda - hodinu jsem jej
sprchoval (rozbrany) pak do druheho dne v destilce. Potom dva dni suseni.
Telefon chodil pak normalne cca 1.5roku pak jsme ho prodali.

Podle mne je problem ze uz ten telefon asi uschnul co? Spravne je ho
vypalchnout a nebo rovnou privezt ve flasce s vodou.

RadekCX