RE: Re[2]: Připojení přes Eurotel

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Srpen 9 10:16:38 CEST 2004

No musim potvrdit - jednani s majitelem pripomina to, ze vam vlastne
prokazuj laskavost ze se s vami vubec bavi. Objednaval jsem od nej dve
anteny a nejdriv mi dokonce tvrdil, ze je nebide delat ze se mu to
nevyplati, ale nakonec je poslal tak nevim - divny pristup. Anteny mu ale
chodi dobre.

RadekCX