Mini LA - plosak

MK info@mcu.cz
Pondělí Srpen 9 10:14:55 CEST 2004

> no to by me taky zajimalo, nekde bylo psano ze po zdrzeni " zelinarem "
> kucerou, bude do zacatku prazdnin, nebo do konce ?
> touzim po nem uz od podzimu a pravidelne sleduju MCU :-))).
> teda jestli to je ten samy miniLA ?
> tomik.

Jedna se o verzi publikovanou omylem v KTM zacatkem roku - tedy co se tyce DPS.
Funkcnost je stejna jako v clancich
http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=277
http://www.mcu.cz/modules/news/article.php?storyid=280
Doplnena je moznost pouziti aktivnich sond, ruznych pouzder oscilatoru, expanzni sbernice
Stale vse s jednim CPLD, jednou SyncSRAM, komunikace pres LPT port

Vlastne tato verze nemela byt jiz vubec publikovana, ale nestiham dodelat novou
verzi s FPGA+USB a balu chtel neco rychle pro kamarada, tak jsme se nakonec domluvili
na tom, ze necha udelat DPS a ja uvolnim obsah CPLD a SW pro Win32.
Jeste musim predelat komunikaci s LPT portem aby byla funkcni i pod XPckama,
ale to je otazka maximalne tydne.

Az se vratim z dovolene, bude vse zverejneno jako Open Source pod GNU.
Jestli bude i kit a hotovy modul je zatim ve hvezdach. Urcite vsak bude mozne
se domluvit na DPS.

S pozdravem
MK