Re[4]: Připojení přes Eurotel

Petr Pokluda pokluda@silesia.cz
Pondělí Srpen 9 00:02:53 CEST 2004

Dobry den,
8. srpna 2004, 16:08:20, napsal(a) jste:

a> Mám to už "naostro", ale má to ještě mouchy. Třeba to ruší síťová připojení.
a> Prostě se zruší sdílení souborů a přístup z jiných PC k internetu. Dělá to
a> prý SW GT Dialer X.
Pripojujte se klasicky pres vytacene pripojeni  v "Telefonickem
pripojeni". Nespoustite tu berlicku Dialer. Popripade si stahnete z
webu Eurotelu novejsi drivery
http://www.eurotel.cz/public/52/23/26/41/43582_56826_GTDialerX_Eurotel_10G2.zip.
I kdyz ja si osobne myslim, ze jsou drobne chyby v systemu ET a mozna
i nejaky bug v modemu... Sdileni jsem pres M$ Win nezkousel, pres linuxovy router
(www.ipcop.org), po modifikaci startovacich (prihlasovacich skriptu)
bez problemu...

a> Dnes dopoledne se mi přesto, že signál mám, nedařilo
a> připojit na delší dobu než cca 1 minuta, pak to zatuhlo...
Toto se mi stalo taky behem testovani, s tim, ze se navic nepodarilo i
nekolikrat prihlasit na nadrizeny system...

a> Teď už to jede pár
a> hodin... Máte někdo podobnou zkušenost? Myslím, že by tomu přece jen pomohla
a> pořádná anténa. Nemáte někdo nějaký tip na Yagi pro 450MHz?
    Podivejte se na http://www.anteny-zach.cz/ant/zy4.htm, na VKV dela
dobra antena divy :-)
A antenni kabel taky.

a> Kde se dá sehnat konektor pro připojení k adaptéru?
GES, GM, ...

 PEtrP