dotaz na eeprom 96LC56

Danhard danhard@volny.cz
Neděle Srpen 8 21:21:10 CEST 2004

Nejde.
Jde zapsat celou pamet nejakym vzorkem, celou vymazat, ale zapis bytu nebo
slova se provede jen predepsanou zapisovou sekvenci, a taky by se pred
dalsim zapisem melo pockat na dokonceni (ono se totiz musi nejdriv to slovo
v pameti vymazat a potom prepsat novym obsahem).
To, ze se obsah pameti vysype cely pri instrukci cteni, je parazitni funkce,
a ne pameti vsech vyrobcu se takto chovaji.

Ale divim se, ze se na takove veci ptate, nebo to neni dostatecne popsano v
kazdem datasheetu ??

Danhard
  dobry den,
  kdyz chci realizovat zapis dat do cele pameti, tak jsem proveld instrukci
write a zacal zapisovat sekvenci dat, ale zaplal jsem me pouze privnih 8
bitu. To musim porazde kdyz chci zapsat serii dat (celou pamet) pokazde
zavolat prikaz write dat mu adresu o jednu vetsi nez predchozi a poslat
data? nejde to udelat jako u cteni, tam jednou na zacatku dam adresu kde
chci zacit cist a uz jen ctu a adresa se me automaticky zvetsuje.

  Pavel Prochazka