Re[2]: Připojení přes Eurotel

Petr Pokluda pokluda@silesia.cz
Neděle Srpen 8 10:31:33 CEST 2004

Dobry den,
5. srpna 2004, 18:33:43, napsal(a) jste:

CM> Takze prelozeno: na h..ry urcite ne :-) A da se predpokladat ze bude hur,
CM> ne?

   Na hory a do udoli ANO :-)

   V miste dle mapy oznaceneho cistou bilou (17 km od Opavy, v udoli
reky Moravice) s dodavanou antenou je pouze signal, s upravenou 5-ti
prvkovou antenou Yagi (puvodne pro radioamaterske pasmo 70cm, mirne
zkracne prvky, puvodni dipol) tri az ctyri carky. Datove prenosy
prumerne 300 kbit/sec, max. 570 kbit/sec, celkem stazen cca 1GB dat.
   Instalace pod Linuxem bez problemu, pod Win to obcas spadlo
(minuly cas proto, ze jsem mel zapujcenu testovaci sadu). Obcas to
vypadlo na strane BTS, nebylo mozno projit autorizaci...
   2x vytuhnul sam modem, pravdepodobne bug ve FW.
   Je to zajimave, osobne si pockam cca dva az tri mesice nez to
ustabilizuji a bude videt vliv vice uzivatelu a z toho plynouci realna
propustnost dat. U GPRS je mozno napsat, ze to ET ustal se cti, snad se
mu to podari i u CDMA...

   PEtrP