Linearni regulator do "laboratorniho" zdroje ?

Danhard danhard@volny.cz
Sobota Srpen 7 14:18:42 CEST 2004

"> Já jsem ten lineární regulátor nijak nemodeloval. Ten by měl chodit vždycky
> dobře."

Pokud ma ten regulator mit maly vnitrni odpor a zvlneni, a pritom ma byt
rychle a presne proudove omezeni (tzn. ze na vystupu nesmi byt kapacita), tak
si dovoluji o stabilite takoveho regulatoru bez trochy teorie (tu si muzete
potom namodelovat :o) dosti pochybovat, zvlaste kdyz ma byt stabilni s
jakoukoliv komplexni zatezi.

Danhard

 Problém step down měniče je v tom, že až přes odchylku výstupního