Cidla na mereni teploty - finito

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Pátek Srpen 6 20:32:43 CEST 2004

Dobry vecer,
musel jsem odjet do prace, ktera me a doposud(bohuzel) zivi, tak jsem
nemohl sledovat. Koukam, ze se kolem toho strhla hotova lavina :-)) a
to je dobre. Proto jsem na tehle konferenci, protoze se tu veci RESI.

Dekuji tedy za vsechny prispevky, koukal jsem tam i jinam a pokud mi
dovolite malou reklamu tak kdyby to bylo pod tech 120, tak jdu do
cidla od pana Papoucha (tim ovsem VUBEC NEHANIM ostatni vyrobky!!!!)
Jde o to, ze 420,- se to vazne nevyplati bastlit.http://www.papouch.com/tmservice.html
Smula zustava prave  v tech 120. Pt clanky jsou urcite OK, ale bohuzel ja s nimi nikdy
nedelal a uprime receno ani nevim kde bych je sehnal a jak vypadaji.

Teplomery od http://www.sensit.cz/ vypadaji vazne cool, jenze nemaji
tu statistiku a pokud jsem se docetl nemaji ani pripojeni k PC. (nebo
Applu :-)).

Analogove to vazne resit nejde, i kdyz se to primo nabizi. Snazili
jsme se prave analog pro jednoduchost dotlacit co nejdal v zebricku,
ale nakonec vyhrala ta statistika. Opravdu jde totiz o to, ze to
zacina zlobit po delsi dobe, kdyz tam nikdo neni (treba po noci) a kdo
stravil nekolik velmi casnych ran pohledem na budik, ten mi da za
pravdu, ze za pul hodiny uz nevidi vubec nic :-))

No tak a bych nekoncil nijak pesimisticky, nechce se Vam pane Papouchu
pridat par stupnu k tomu Vasemu meritku :-)

Jeste jednou diky
Martin Sanek