Cidla na mereni teploty

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Pátek Srpen 6 13:14:17 CEST 2004

Ach jo dneska by tam kazdy "sral" alespon dva procesory.
Pokud jde o to, zda neujizdi teplota, tak by snad stacil termistor zapojeny
do klasickeho odporoveho mustku a analogovy merak s nulou uprostred a merit
pouze odchylku teploty. Je to videt lip, a pro obsluhu zarizeni i
pochopitelnejsi - nepotrebuje vedet kolik tam ma byt a vidi jen je-li to v
toleranci.