PIC16F877

MK info@mcu.cz
Pátek Srpen 6 13:08:04 CEST 2004

> S timhle souhlasim a tvrdim, neni programator, jako programator. U PICu je
> to takova alchymie.

Mhh, takze mam procesor od Microchipu, ktery nejde naprogramovat programatorem take od Microchipu :-(
Asi jsem trochu mimo, ale tento stav se mi nezda byt "normalni" :-))))))))

Pro klid duse jsem si stahnul zpet programator od Elnecu a svete div se - status quo
Takze dle zde probehlych, dobre minenych rad, jdu shanet jeste neco jineho.

A kdyz to opet nepujde, tak mi zustavaji tri moznosti:
1. prohlasit o sobe, ze jsem uplny trotl, nejsem schopen pochopit filosofii Microchipu, a jit se venovat prodeji ovoce a zeleniny jako DK
2. prohlasit, ze jsem opet slapl do hovna zvaneho PIC (JB promine)
3. prohlasit, ze GM prodava chybnou sarzi PICu a nepatrat kdo ma vice masla na hlave

S pozdravem
MK

PS: dalsi rady obdobneho razeni jiz prosim neposilejte, nechci skoncit u kamene mudrcu, magickych kruhu,
vzivani pohanskych bozstev a dalsich obdobnych exaktnich metod