Zapojenie patkolika na sluchadla

Kašpar Zdeněk Zdenek.Kaspar@pvt.cz
Pátek Srpen 6 12:53:50 CEST 2004

Taky vzpominam na pravidlo - je to jako na silnici (třeba vjezd do tunelu :-) je hezky analogicky ).
Při pohledu zepredu na "samici" v pristroji - vpravo dovnitr (vstup), vlevo ven (vystup).

    2
  4   5
 1     3

3 - IN - mono nebo L
5 - IN - P
1 - OU - mono nebo L
4 - OU - P
2 - ZEM

.Z.

-----Original Message-----
From: Tomáš Hamouz [mailto:hamouz@alsoft.cz]
Sent: Thursday, August 05, 2004 3:02 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: Zapojenie patkolika na sluchadla

Spis bude L=1, P=4 nebo L=3, P=5

Nekde jsem narazil na pravidlo ze 1 je vstup, 3 vystup zarizeni, pripadne u kombinovanych vstupu 1 citlivejsi (mikrofon), 3 mene citlivy (linka). Ve stereo verzi se pouziji piny na stejne strane, levy kanal je na zakladni spicce (1,3) a pravy na te spicce mezi levym a zemi(4,5).

Uz jsem se nedozvedel jestli to je obecne pravidlo.
Tomas