RE: Knížka s teorií

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pátek Srpen 6 12:32:32 CEST 2004

Tak nize uvedene dve knizky uz mam natazene.
Ta treti
(Adel S. Sedra, Kenneth C. Smith, K.C. Smith: Microelectronic Circuits
(Oxford Series in Electrical Engineering)
# Hardcover: 1237 pages ; Dimensions (in inches): 2.28 x 9.46 x 7.96
# Publisher: Oxford University Press; 4th Bk&Cdr edition (June 1, 1997)
# ISBN: 0195116631)
se zasekla na cca 57% s tim, ze nikdo z P2P site, ke ktere jsem byl konektnuty nemel dotazeny zbytek.

Nez to nekde vystavim, mam jeste drobny problemek. V knizce Circuits and Filters Handbook chybi kapitola 56. Tahal jsem soubor: Circuits and Filters Handbook.rar o velikosti 100571301B. Nenatahl nekdo paralelne nejakou jinou verzi, ve ktere by byla 56. kapitola?
Pokud ano, poslete mi ji prosim mailem nebo treba prez uschovnu (mohla by mit cca kolem 5MB) a ja to do toho jeste pred vystavenim vclenim.

Diky

Jakub Serych