Cidla na mereni teploty

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pátek Srpen 6 09:07:06 CEST 2004

Nestane se nic mensiho nez ze se nevratne poskodi, bud zcela nebo se nekam
posune, u DS18xx (pokus jsem omylem provedl na vlastnim cidle jeste kdyz
stalo cca 250kc) a SMT160 to mam vyzkousene. Opravdu pro tuto aplikaci na
tato cidla zapomente a pouzijte termoclanek.

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of
david.hankovec@quick.cz
Sent: Friday, August 06, 2004 8:48 AM
To: [HWnews]
Subject: Re: RE: Cidla na mereni teploty

> Spise se zeptam jinak : vi nekdo, jak se zachova
> polovodicovy cip navrzeny pro mereni do 128, kdyz se prehreje na
> tech 150? (premyslim co se stane treba v noci, kdyz tam nikdo
> neni) Ja to tedy nevim. Pokud to "vydycha" tak pak to tedy
> rozhodne beru.

To by mne taky zajimalo, i bych to vyzkousel a jedno cidlo klidne obetoval,
ale
nemam to doma poskladane. Ale treba to nekdo zkusil, "upect" SMT-cko pri 150
:-))

S pozdravem David Hankovec
DH-servis elektronika/hardware/software na zakazku
Chcete-li navstivte stranky http://home.tiscali.cz/dh_servis