Cidla na mereni teploty

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pátek Srpen 6 09:00:43 CEST 2004

AD 7301 je hezka hracka ale pri teplotach nad 55C jejich zivotnost rapidne
klesa, mam zatim jen vzorky tak jsem vysoke teploty nezkousel. Nicmene si
myslim, ze merit neco trvale na hranici cidla neni dobre a to zejmena u
polovodicovych cidel, takze bych radeji na STM160, DS18 i AD7301 apod.
zapomel a resil to termoclankem nebo PT100. Pokud pisete, ze vcera bylo
pozde tak to spise vyreste necim hotovym (cena asi taky nebude kriticka) a
zkuste se mrknout na http://www.sensit.cz.

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of
sanek.martin@volny.cz
Sent: Friday, August 06, 2004 8:13 AM
To: [HWnews]
Subject: Re: Cidla na mereni teploty

Dobry napad. Mam dobry merak (PROTEC)i s cidlem, problem zustava:
1. vydrznost baterek (i kdyz uznavam ze ted trochu mlzim :-))
2. potrebuji to merit tadove dny a nonstop. No a vetsina tech
meraku se prepina do stand-by.

Nasel jsem na internetu od AD ADT7301(
http://www.analog.com/UploadedFiles/Data_Sheets/121267482ADT7301_pri.pdf
). Mluvil jsem i s se slecnou (?) z Amteku a mam je objednane jako
vzorky. Jenze jsou slibene na 11 srpna. Nemam zkusenost a tak
nevim o jak moc dlouho se to posune.

Bohuzel jsme z Prahy a tento problem se nam vyskytnul v Opave. No
je to trochu z ruky a na velke experimenty neni politicka vule....

Diky MartinS