Prosba - Hands free

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Srpen 5 17:44:54 CEST 2004

Kdyz jsem pred nedavnem vyklizel sklad, tak jsem nasel jeste asi 2 bedny
starsich prislusenstvi k GSM.
Tak jsem naskenoval jak to napriklad vypada u takove tezke HF sady uvnitr.
Na www.cbazar.cz je to v sekci "GSM bastl"
Na kolene bych to teda delat nechtel.
Pres vikend to preberu a pokusim se cast hodit na web. Mozna se to jeste
nekomu bude hodit. Na konci srpna to pak vezmu do Holic na setkani
radioamateru. Jsou tam jeste nejake tezke sady, nejake lehke do cigar diry v
aute, baterie a pak nejaka ta "bizuterie" kolem. Snad i nejaka antena a
zesilovac GSM.
Ceny budou spise symbolicke vzhledem k tomu, ze uz je to take spise na
studijni ucely. Pripadna platba v naturaliich je mozna  tez :-)) .
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz

Zdravim

Ach jo :-(
At hledam jak hledam, tak nic nemuzu najit.
Musim se jeste priznat ze s anglinou na tom nejsem nejlepe.
Nebo neumim hledat na tech spravnych serverech :-(
Co se da delat. Asi se budu muset smirit s koupi :-(

VP